Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T14:14:08+01:00
Ucieczka z domu to zły pomysł. Możemy zarobić przez to wiele kłopotów. Nasi rodzice by się martwili. Mogło by się nam coś stać. Mógłby nas ktoś porwać. Brak miejsca pobytu na noc.
Zamiast uciekać z domu trzeba usiąść i porozmawiać na spokojnie z rodzicami o tym co nas dręczy. Oni napewno pomogą.
26 3 26
2010-02-07T14:16:06+01:00
Moim zdaniem ucieczka z domu to nie jest dobry sposob na uniknienie problemow rodzinnych. Pierwszym argumentem, jest fakkt, iz rodzice moga sie dodatkowo zamartwiac nasza nieobecnoscia. Kolejny argument premawia, ze podczas ucieczki mozemy zrobic sobie krzywde. Wedlug mnie lepiej byloby porozmawiac z rodzicami, przedstawic im caly problem i sprobowac sie dogadac, a pozniej wysunac odpowiednie wnioski.
Czasami lepiej jest poddac sie karze niz marznac na dworcu xDD
25 3 25