Odpowiedzi

2010-02-07T14:35:53+01:00
Gereba oceniam naegatywnie, ponieważ zdradzil swoich przyjacół.Następnie wydał ... koniec powieści Gereb poprawił sie lecz ja na miejscu Boki nie wybaczyłabym mu odrazu.
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T20:44:35+01:00
Postępowanie Geraba było co najmniej niepoprawne.Trudno stwierdzic czy jest godzien nalezec do chlopców. Najpierw ich zdradzil a potem ich przeprosil i blagal aby znow go przyjeli. Wedlug mnie nie powinni go przyjac znwu . gereba uwazam za zdrajce
9 4 9