Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T14:21:19+01:00
Kochany Boże!
Dziękuję Ci za dar wiary.Dzięki niemu mam cel w życiu.Wiem,że zawsze nade mną czuwasz i ochronisz mnie od złego.
Nie ma nic piękniejszego niż myśl,że kiedyś Cię spotkam.
Każdy dzień przynosi mi wiele radości,ponieważ czuję twoją obecność.Wiara czyni cuda.

Proszę o najlepszą odpowiedź :)
1 4 1
2010-02-07T15:04:47+01:00
Dziękuję Ci, za to, że pozwalasz mi poznawać siebie.
Codziennie objawiasz mi swoją wszechmoc.
Wierzę, bo mi na to pozwalasz.
Nie moja wola, lecz Twoja się dzieję.
Ty chcesz, bym zawsze chodził Twoimi ścieżkami.
Pomóż mi spełniać Twój plan wobec mnie.
2010-02-07T15:24:00+01:00
Panie Boże !
Dziękuję Tobie za wszystkie dary które na mnie zesłałęś
Najbardziej dziękuję za dar wiary , bo
dzięki niemu mogę wieżyć w Ciebie !!