Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T14:22:15+01:00
174-120=54
54:120x100%=45%

14-5=9
9:14x100%≈64%

450:150%
450:1,5=300
2010-02-07T14:26:41+01:00
A)174-120=54
120------------100%
54-------------x
x=54*100%/120=540/12=45%
odp.O 45%.
b)5-----------100%
14------------x
x=14*100%/5=280%
280%-100%=180%
odp.O 180%
c)150%---------------450
100%---------------x
x=100%*450/150%=4500/15=300
Odp.Ta liczba to 300.
Mam nadzieję, że pomogłam..................
Serdecznie pozdrawiam....;)