Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T14:22:38+01:00
Wlączyc komputer ;pp
a tak na serio :

Jest wiele sposobów, na spędzenie ciekawego wieczoru. Możemy poczytac książki , które niestety coraz częściej zastępuje nam telewizja. Ciekawą propozycją jest też wyjście gdzieś z przyjaciółmi. Można również nauczyc się czegoś nowego - gotowania, robienia na drutach itp.
1 5 1
2010-02-07T14:22:42+01:00
Można gra w czynszówki. Zawsze pozostaje komputer ;)
1 5 1