Odpowiedzi

2010-02-07T14:27:32+01:00
Gestosc=masa/objętosc
gestosc= 3,92/2= 1,96 g/dm3
25 4 25
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T14:31:16+01:00
D=m/v
m=3,92g
V=2 dm sześcienne
d=3,92g/ 2 dm sześcienne= 1,96 g/dm sześcienny
Gęstość tlenku węgla jest równa 1,96 g/dm sześcienny
41 1 41
2010-02-07T14:35:19+01:00
D=m/v
m=3,92g
V=2 dm sześcienne
d=3,92g/ 2 dm sześcienne= 1,96 g/dm sześcienny
Gęstość tlenku węgla jest równa 1,96 g/dm sześcienny
11 2 11