Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-08T19:17:01+02:00
A) 2x+2a+(-2x)+(-2a)=2x+2a-2x-2a=0
b)4d+3a+2d-1a=6d+2a
c)2x+3c+4c+5v+7b+1c+2b-6v= 2x+8c-v+9b
2009-10-08T19:19:36+02:00
A) 2x+2a+(-2x)+(-2a) = 2x+2a-2x-2a = 0

b)4d+3a+2d-1a = 2a+6d

c)2x+3c+4c+5v+7b+1c+2b-6v = 9b+8c-v+2x
1 3 1
2009-10-08T19:38:04+02:00
A) 2x+2a+(-2x)+(-2a)=
2x+2a-2x-2a=0
b)4d+3a+2d-1a=6d+2a
c)2x+3c+4c+5v+7b+1c+2b-6v=2x+8c-v+9b