Odpowiedzi

2010-02-07T14:29:52+01:00
X- KURY
Y-KRÓLIKI
x+y=16 2x+4y=44
x= 16-y 2*(16-y)+4y = 44
x= 16-y 32-2y+4y=44
x= 16-y 2y=12
x= 16-y y=6
x=10
kur było 10 a królików 6
a) x+y =20 2x+ 4y = 70
x=20-y 2*( 20-y) +4y=70
x=20-y 40-2y+4y=70
x=20-y 2y= 30
x=20-y y=15
x=5
kur było 5 a królików 15
80 4 80
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T14:35:30+01:00
Było 6 królików, ponieważ
6x4 = 24
44-24= 20
20:2=10
a więc było 6 królików i 10 kur

a )
było 15 królików, ponieważ :
4 x 15 = 60
70 - 60 = 10
a więc było 15 królików i 5 kur
19 4 19