Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T14:33:40+01:00
Http://i13.tinypic.com/2mngc9e.jpg

http://img34.imageshack.us/i/theseuglypeopleexist11.jpg/

http://www.obmawiamy.pl/wp-content/uploads/2009/11/jelen-glowa-425x495.jpg
2010-02-07T14:35:53+01:00
Zrób sobie fryzure EmO -polecam,bardzo ładnie się prezentuje,
sorki nie mam fot ,ale wejdz sobie na neta i wpisz w goglach
fryzury Emo
2010-02-07T15:49:01+01:00
Http://fryzurydlugie.blox.pl/resource/Modne_fryzury_na_jesien_i_zime.jpg

http://www.bloblo.pl/image/30157/default/emmo.jpg

http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://fryzury.info/fryzury/fryzury-krotkie-103w490.jpg&imgrefurl=http://www.fryzury.zafriko.pl/&usg=__GE9Y2hztT67-1HctjNAb_xj29QY=&h=613&w=490&sz=225&hl=pl&start=8&um=1&itbs=1&tbnid=DH6L-gaxc1nzbM:&tbnh=136&tbnw=109&prev=/images%3Fq%3Dfryzury%26hl%3Dpl%26lr%3D%26um%3D1

http://www.fryzurki2008.pl/dlugie2.jpg

http://bi.gazeta.pl/im/8/5205/z5205308X.jpg

http://c.wrzuta.pl/wi19460/32c541bd002c400148ea46b6/0/emo%20girl
http://img34.imageshack.us/i/theseuglypeopleexist11.jpg/

:))