Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T15:24:34+01:00
Pewnego razu Sandra pojechała z rodzicami w góry. Jednego dnia została sama w hotelu, ponieważ bolała ją głowa. Pospała 4 godziny. Śniła mu się piękna łąka na której było pełno zwierząt... bawiły się z nią. Jednak nagle ze snu wyrwał ją okropny zapach. Coś strasznie śmierdziało jakąś padliną. Wyszła, by to sprawdzić. Zapach dobiegał z pokoju obok. Pomyślała, że może to lokator tamtego pokoju coś gotował na śniadanie i niedokładnie zmył naczynia... Zapukała raz. NIC. Zapukała drugi. NIC. Zapukała trzeci. NIC!!!. Chciała zapukać czwarty raz ale drzwi same się otworzyły, a w nich stał pół żywy mężczyzna z podrapaną twarzą. Sandra szybko wbiegła do jego pokoju żeby zadzwonić do rodziców. Podbiegła do telefonu, wykręcił numer ale nagle usłyszała jakieś piski z szafy. Bała się otworzyć, ale podeszła żeby rozpoznać po głosie zwierze, nagle drzwi same się troche otworzyły. Sandra nie chciała wiedzieć co tam jest więc je zamknęła. Lecz znowu się otworzyły ale tym razem z trzeskiem że aż odskoczyła na bok. W szafie siedział mały, biały królik. Po chwili usłyszał jakieś ryknięcie a kiedy się odwróciła zauważyła tylko jakieś pazury i poczuł straszny ból w nodze okazało się że w ułamku sekundy już jej niemiała. Umarła. Rodzice Sandry od razu gdy usłyszeli dziwny ryk w słuchawce postanowili wrócić. Ale gdy jechali mieli wypadek. Umarli. Niektórzy przechodnie mówili że wpadli w poślizg. Lecz jedna staruszka ciągle się sprzeczała i mówiła że na drodze widziała białego królika...
2010-02-07T15:31:40+01:00
Pamiętam takie wydarzenie z dzieciństwa bo nawet gazety o tym pisały mąż pochował żone bo lekarze stwierdzili zgon no i dwa dni po pogrzebie przyszli na cmentarz złodzieje zobaczyli świerzy grób i go rozkopali bo szukali kosztowności a ta kobieta sie w tej trumnie ockneła i nie wiedziała gdzie jest jak oni podnieśli to wieko to ona usiadła i zapytała co sie stało jak oni to zobaczyli to z wrzaskiem uciekli a ona wstała i poszła do domu zadzwoniła dzwonkiem i mąż otworzył drzwi jak ją zobaczył to w momencie ze strachu osiwiał a po tem to sie ockną w szpitalu bo dostał zawału serca ze strachu