Odpowiedzi

2010-02-07T14:36:10+01:00
Wielki kanion-rzeki Kolorado w stanie Arizona w USA przez Płaskowyż Kolorado.W tym kanionie znajduje się pełny przekrój geologiczny od proterozoiku.Skały osadowe kanionu obfitują w skamieniałości, od pierwotnych glonów do drzew, od morskich muszli po szczątki dinozaurów.Czas powstawania kanionu szacuje się na około 10 milionów lat.
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T14:48:40+01:00
Każda seria warstw skalnych posiada inny odcieńW marcu 2007 roku dokonano uroczystego otwarcia szklanego pomostu nad Wielkim Kanionem - najwyższego balkonu na świecie.
7 4 7