Odpowiedzi

2010-02-07T14:41:07+01:00
Zaproszenie
Mamy zaszczyt zaprosic pana/pania/panstwa na slub i uczte weselną która odbędzie się 14 lutego o godz 15,30 w kosciele pod wezwaniem .sw Anny .w Ochędzynie.Obecnosc obowiazkowa.
Z poważaniem
Marcin zgoda i julita puchalska
12 4 12
2010-02-07T14:42:55+01:00
Dnia 11 listopada o godzinie 11
w Katedrze Świętej Marii Panny przy ulicy Rąbieńskiej w Malborku
pragniemy złożyć sobie przed Bogiem, w obecności.: Sz.P Marii i Jana Kowalskich przysięgę,że nazawsze pozostaniemy dla siebie jedyni.


Po tej uroczystej chwili zapraszamy na skromny obiad do Restauracji Ravelo przy ulicy Platynowej 3 Malbork
Serdecznie zapraszają:
Ona:
Sabrina Kos
jedyna dla niego

On:
Robert Nowak
jedyny dla niej
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T14:43:30+01:00
Zaproszenie
Mamy zaszczyt zaprosić Szanownych (imiona i nazwisko).... na uroczystość zaślubin ....(imiona i nazwiska) w dniu ...(data) o godzinie... w Kościele... (nazwa),a po zaślubinach na przyjęcie weselne które odbędzie się w ...(miejsce).
Prosimy potwierdzić 2 miesiące przed planowaną uroczystością o przybyciu.
16 4 16