Podziel podane reakcje na reakcje łączenia ,rozkładu i wymiany:
1) C6H12O6 (strzałka) =6 H2o
2)FeCl2 + Na2S (strzałka) =FeS + 2 NaCl
3)3 Mg + N2 (strzałka) = Mg3N2
4)2 NH3 + 3Mg (strzałka) = Mg3N2 +3 H2
5)NH3 + CO2 + H2o (strzałka) = NH4HCO3
6)3 HClO3 (strzałka)= 2ClO2 +HClO4 +H2o

2

Odpowiedzi

2010-02-07T14:56:17+01:00
1) to chyba jakoś nie dopisałaś bo to nie jest cała reakcja
2)wymiana
3)łączenie inaczej synteza
4) wymiana pojedyńcza
5)łącznie
5)rozkład inaczej analiza
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:08:03+01:00
Rozkład: 6

łączenie: 3,5

wymiana: 2,4

reakcja pierwsza wg mnie jest niepełna
1 5 1