Odpowiedzi

2010-02-07T14:43:09+01:00
Obywatele Polscy jak najbardziej powinii miec prawo do posiadania podwójnego obywatelstwa, ale pod warunkiem gdy jego Państwo przewiduje taką możliwość.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T14:44:18+01:00
Uważam, że polscy obywatele nie powinni mieć podwójnego obywatelstwa. Każde państwo chciałoby, by ich obywatele mieszkali w swojej ojczyźnie, a nie wyjeżdżali gdzieś w świat. Podwójne obywatelstwa przyczyniły by się do emigracji, napływów z różnych stron świata, co w znacznym stopniu doprowadziłoby do zatracania się ojczystego języka, jak i polskich tradycji. Każdy urodził się w danym kraju i w tym kraju powinien żyć. Gdyby jednak był bardzo niezadowolony z panującego ustroju zawsze mógłby się odwołać do prezydenta RP i poprosić go o zmianę obywatelstwa. Zapobiegałoby to już i tak dużemu napływowi angielszczyzny w naszym języku oraz zamerykanizowania naszych tradycji.
6 3 6
2010-02-07T14:45:03+01:00
Według mnie nie. Uważąm tak ponieważ człowiekowi, któremu zależy na swojej ojczyźnie, mimo, że pracuje gdzieś za granicą nie jest potrzebne tamto obywatelstwo. Dobrym obywatelem można być tylko jednego kraju.