Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T14:43:55+01:00


określ formę gramatyczną(przypadek, liczba, rodzaj) rzeczowników:
elegandzki - mianownik, l.p, r.meski
oszczędności - mianownik. l.m, r.niemeskoos.
suma - mian. l.p r.zenski
sztabek złota - dopelniacz, l.m. r.niemesk.
panu - celownik. l.p, r.meski
worków - dopelniacz. l.m., r.meskoos.
monet - dopelniacz. lm. r.meskoos.
całości - dopelniacz, lp. r.zenski
wypłacenie - mianownik, l.p, r.zenski
majątku - dopelniacz, lp. r.meski
5 4 5
2010-02-07T14:46:52+01:00
Elegancki - to przymiotnik o ile się nie myle, l.poj, r.-
oszczędności - l.mn, r.niemeskoos , Mianownik
suma - l.poj, r.ż , Mianownik
sztabek złota - l.mn, r.ż, Dopełniacz
panu - l.poj, r.m, Celownik
worków - l.mn, r.niemęskoos, Dopełniacz
monet - l.mn, r.niemęskoos, Dopełniacz
całości - l.poj, r.ż, Dopełniacz
wypłacenie - l.poj, r.-
majątku - l.poj, r.m, Dopełniacz
3 3 3