Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T14:44:58+01:00
75zł- (0,15*75) = x
75zł-11,25 = 63,75zł
2010-02-07T14:45:20+01:00
Uklad rownan :
75zl -100%
x -15% (15 % tej ceny)
x= 75*15/100
x=11,25zl

od 75zl - te 15% czyli (11,25zl) co daje nam = 75-11,25=63.75
2010-02-07T14:46:19+01:00
Obliczam 1 % - 75 zł : 100 = 0,75 zł
Obliczam 15 % - 0,75 zł x 15 = 11,25 zł

75 zł - 11,25 zł = 63,75 zł
Po obniżce towar kosztuje 63,75 zł

;)