Odpowiedzi

2010-02-07T14:49:56+01:00
1. Róża przyciągała uwagę MK poprzez swoje piękno i to, iż tak wolno rozkwitała.
2. Najlepiej rozkwitnąć gdy MK nie patrzy, ponieważ bedzie się nią bardziej zachwycał.
3. Róża chcąc utrzymać zainteresowanie nią MK marudziła i kazała mu się nią opiekować.
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T14:51:59+01:00
1) Przyciągnęłam uwagę Małego Księcia przez kiełkowanie, zainteresował się mną, gdyż nie wiedział czy jestem baobabem, czy inna rośliną.
2) Najlepiej rozkwitnąć o wschodzie słońca.
3) Zainteresowanie Małego Księcia moją osobą utrzymać najlepiej przez piękno, wrażliwość i przez to że Mały Książę ma jedyny egzemplarz pięknej róży na całym świecie.
20 4 20