Odpowiedzi

2010-02-07T14:52:33+01:00
Moim zdaniem, opowieść o Robinsonie Cruzoe zachęca do szukania przygód, ponieważ bohater ułożył swoje życie. Było mu dobrze, poznał kanibali, choc to nie było najmilsze. Miał ciekawe życie.
23 3 23
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T14:59:44+01:00
Sądzę, że powieść Robinson Cruzoe zachęca nas do szukania przygód i odkrywania świata, ale ostrzega nas by robić to z rozwagą nie tak jak zrobił to Cruzoe. Każdy z nas napewno chce przeżyć przygodę, ale napewno nie jak Robinson, który spedził wiele lat na bezludnej wyspie w strachu i okropnym stanie, a gdy wrócił do domu jego rodzice już nie żyli,to przestrzega nas byśmy wszystko robili z rozwagą i słuchali się rodziców,bo gdy Robinsonowi zabrakło rodziców to dopiero wtedy zrozumiał jak bardzo ich kochał i że popełnił błąd.
57 4 57