Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T13:44:49+01:00
Nauczycielem którego chce scharakteryzować jest Karol Wojtyła nauczał on głównie etyki . Był bardzo zawzięty w tym co robił np gdy uczniowie nie słuchali go nigdy nie krzyczał na nich tylko starał się spokojnie wyjaśniać wszystikie sprawy.Cechuje go niezwykłe poczucie humoru gdyż jego lekcje były bardzo zabawne co nie zmieniało jednak tego ,że cały czas się uczyliśmy .Przez luźną atmosferę którą wprowadzał uczyliśmy się łatwiej i szybciej.Wyróżniał się spośród innych nauczycieli tym ,że potrafił przekazywać wiedzę .Traktował uczniów jako przyjaciół a zarazem był surowy.Chciałbym/ałabym go naśladować gdyż bardzo angażował się w życie szkoły np po lekcjach wychodził z nami na różne wypady ,jeździł na weekendy .Był dla nas bardziej jak przyjaciel niż jak nauczyciel a zarazem nas nauczał .Chciałbym aby wszyscy nauczyciele brali z niego przykład gdyż było on wspaniałym i lubianym człowiekiem.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T15:32:26+01:00
` MOŻE TROCHĘ POMOGĘ !


Wybrałam moją nauczycielkę od biologii. Jest wysoką i szczupłą trzydziestoletnią kobietą. Jej uczenie jest doś niespotykane i fascynujące. Bardzo mi się podoba.
Moim zdaniem ma dobry gust co do ubioru i fryzury.
Zawsze miła, uśmiechnięta, pomoże kiedy czegoś się nie rozumie.
Super kobieta. Darze ją wielkim szacunkiem.