Mięśnie gładkie i mięsień poprzecznie prążkowany serca kurczą się niezależnie od woli organizmu,natomiast skurcz mięśni poprzecznie prążkowanych szkieletowych jest zależny od naszej woli.napisz która z wymienionych właściwości jest istotna dla człowieka podczas snu lub utraty przytomności.odpowiedz uzasadnij.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T19:32:42+02:00
Podczas snu istotna jest możliwość pracy mięsni gładkich i mięśnia poprzecznie prążkowanego serca, ponieważ podczas snu nie jesteśmy w stanie kontrolować pracy serca i innych organów.
3 5 3
2009-10-08T19:38:31+02:00
Prawidlowa odpowiedz to oczywiscie odpowiedz 1 , poniewaz jezeli spimy albo jestesmy nieprzytomni nie myslimy o tym a serce wykonuje wszystkie ruchy za nas jezeli odp. 2 byla by ta prawidlowa to nie wiem jakbysmy spali myslac o wykonywaniu ruchów
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-10-08T19:49:29+02:00
Podczas snu istotna jest możliwość pracy mięsni gładkich i mięśnia poprzecznie prążkowanego serca, ponieważ podczas snu nie jesteśmy w stanie kontrolować pracy serca i innych organów.

tak mi sie wydaje
1 5 1