Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T14:57:05+01:00
Nazywam się Józef Skawiński. Urodziłem się w Pułtusku
31 grudnia 1801 roku. Mój ojciec, Jan Kawiński i matka Maria z domu indyczka.
Posiadam średnie wykształcenie, ukończyłem gimnazjum nr 66 w Pułtusku i Liceum nr 6 w Toruniu.
Mam duże doświadczenie:
Brałem udział w powstaniu listopadowym. Walczyłem w hiszpańskiej wojnie domowej, a także w Legii Francuskiej. Uczestniczyłem w powstaniu na Węgrzech i w wojnie secesyjnej.
Dostałem za to wszystko medale i dokument z Ameryki, ponieważ tam medali nie dają.
Pracowałem w Australii, gdzie byłem poszukiwaczem złota, a w Afryce zbierałem diamenty.
Straciłem warsztat kowalski i fabrykę cygar. Pływałem na wielorybniku jako marynarz i harpunnik. Aktualnie jestem bezrobotny.
44 2 44
2010-02-07T14:59:21+01:00
Życiorys




Nazywam się Józef Skawiński. Urodziłem się w Pułtusku
31 grudnia 1801 roku. Mój ojciec, Jan Kawiński i matka Maria z domu indyczka.
Posiadam średnie wykształcenie, ukończyłem gimnazjum nr 66 w Pułtusku i Liceum nr 6 w Toruniu.
Mam duże doświadczenie:
Brałem udział w powstaniu listopadowym. Walczyłem w hiszpańskiej wojnie domowej, a także w Legii Francuskiej. Uczestniczyłem w powstaniu na Węgrzech i w wojnie secesyjnej.
Dostałem za to wszystko medale i dokument z Ameryki, ponieważ tam medali nie dają.
Pracowałem w Australii, gdzie byłem poszukiwaczem złota, a w Afryce zbierałem diamenty.
Straciłem warsztat kowalski i fabrykę cygar. Pływałem na wielorybniku jako marynarz i harpunnik. Aktualnie jestem bezrobotny.



Jozef Skawinski
99 2 99