Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T14:58:43+01:00
W pogłębianiu naszej wiary napewno pomaga nam przygotowywanie się do bierzmowania, uczęszczanie na lekcje religii i chodzenie do koscioła. Pogłębiuamy naszą wiare również czytając Biblię i rozmawiając z Bogiem... :)
2 5 2
2010-02-07T14:59:41+01:00
Uczestnictwo w Mszy Św.
Spowiadanie się
Przyjmwanie komuni Św.
Chodzenie na religię
uczestnictwo w oazach itp
3 2 3
2010-02-07T14:59:43+01:00
Powinnaś więcej się modlić chodzić do kościoła i przede wszystkim wierzyć w pana boga
2 1 2