Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T14:59:02+01:00
Moja obecność na mszy św. nie jest sprawą obojętną ponieważ przez uczestnictwo w niej pogłębiam swoje więzi z Bogiem.
Po przez chodzenie do kościoła w niedziele umacniamy swoją wiarę jako prawdziwi katolicy. Słuchając słowa Bożego podczas mszy świętej pogłębiamy wiedzę i historie dziejów o naszej religii, a także dostajemy wiele wskazówek dotyczących życia codziennego.. Również, słuchając kazań księdza uświadamiamy sobie wiele istotnych spraw jakie nas mogą dotyczyć. Biorąc udział w spowiedzi a potem w eucharystii mamy możliwość bliższego spotkania z Bogiem. Więc dlatego uważam, że każdy więżący katolik powinien chodzić w niedziele do kościoła, nie tylko z obowiązku ale także z miłości do Boga.
4 5 4
2010-02-07T15:01:02+01:00
POniewaz gdy chodze do koscioła oczyszczam swoją dusze i sumienie. Jak sie wyspowiadam jest mi lzej na sumieniu a jak wezme komunie jest mi lzej na duchu. Chodzenie do koscioła nie jest mi obojetne,poniewaz w ten sposób zbizam sie do Boga i Jezusa.
1 2 1
2010-02-07T16:31:52+01:00
Poniewz jezeli sie nie pojdzie na msze swieta niedzielna to Pan Bog moze nam nie dac zdrowia... i zdrowie nam nie dopisze...
1 1 1