Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T15:05:22+01:00
A)28×17-28×15=28x(17-15)=28x2=56
b)134×135-133×135=135x(134-133)=135x1=135
c)31×15-62×7=31x(15-2x7)=31x1=31
d)12×13-6×26=13x6(2-2)=13x0=0
e)13×49-26×27=13x(49-2x27)=13x1=13
f)57²-57×55= 57x(57-55)=57x2=114
2010-02-07T15:07:19+01:00
A) 28x(17-15) = 28x2 = 56
b) 135x(134-133) = 135x1=135
c) 31x[15-(2x7)] = 31x(15-14) = 31x1=31
d) 13x[12-(6x2)] = 13x(12-12) = 13x0 = 0
e) 13x[49-(2x27)] = 13x(49-49) = 13x0=0
f) 57x[57-(1x55)] = 57x(57-55) = 57x2 = 114