Odpowiedzi

2009-10-08T19:36:41+02:00
Skoro lokata jest półroczna to mamy 4 okresy więc :

1 półrocze :

50000 + 3,2% = 50000 + 1600 = 51600

2 półrocze :

51600 + 3,2% = 51600 + 1651,2 = 53251,2

3 półrocze :

53251,2 + 3,2% = 53251,2 + 1704,04 = 54955,23

4 półrocze :

54955,23 + 3,2% = 54955,23 + 1758,56 = 56713,8

tak to powinno wyglądać
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T19:38:24+02:00
50000 + 3,2% = 50000 + 1600 = 51600
51600 + 3,2% = 51600 + 1651,2 = 53251,2
53251,2 + 3,2% = 53251,2 + 1704,04 = 54955,23
54955,23 + 3,2% = 54955,23 + 1758,56 = 56713,8
Jak nie kumasz to PW :)
1 5 1