Odpowiedzi

2010-02-07T15:04:09+01:00
X+0,2=0,15
x=0,15-0,2
x=-0,05
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T15:05:44+01:00
X+2 : 10= 0,6 : 4
(x+2)*4=0,6*10
4x+8=6
4x=6-8
4x=-2 /:4
x=-0,5

odp.x=-0,5
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T15:08:19+01:00
Wystarczy rozwiazac rownanie ;d

x+2:10 = 0,6:4
zamien na dziesietne:
x+0,2=0,15
liczby na jedna strone, niewiadome na druga:
x+0,2=0,15 / -0,2
x=0,15-0,2
x=-0,05