Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T15:08:37+01:00
1. Jaka atmosfera panuje w Pana szkole?
2. Jak wysoki jest poziom nauczania w Pana szkole?
3. Co może Pan zagwarantować przyszłym uczniom?
4. Czy nauczyciele w Pana szkole są odpowiednio wykwalifikowani?
5. Jak ocenia Pan ogólnie swoją szkołę?
2010-02-07T15:11:16+01:00
Panie dyrektorze czy zmieni się coś w naszej szkole na potrzeby inych uczniów ?
Panie dyrektorze czy zrobi pan wjazd dla uczniów na wózku inwalidzkim ?
Panie dyrektorze czy będą dodatkowe kółka ?
Panie dyrektorze czy będą rozdawane stypędia ?
Panie dyrektorze czy zapewni pan dojazd autobusowy dojerzdżającym uczniom z poza miasta ?

2010-02-07T15:14:24+01:00
Jakie osiągnięcia sportowe mają uczniowie w Pana szkole?
Czy w Pana szkole jest możliwość uczestnictwa na zajęcia pozalekcyjne?
Czy w Pana szkole jest zapewnione bezpieczeństwo dla uczniów?
Jaki jest poziom nauczania w Pana szkole?