Odpowiedzi

2010-02-07T15:18:50+01:00
3a(3)+2a(2)-ab-2b(2)+3b=...
3*(-1/2)3 + 2*(-1/2)2 +1/3-2 (2/3)2 +2
-3/8+ 1/2 +1/3 -8/9 +2=
-27/72 +36/72 +24/72 -64/72 +2=
-31/72 +2= 1 i 41/72
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T15:21:16+01:00
A=-½
b=⅔

3a(3)+2a(2)-ab-2b(2)+3b=3*(-½)³+2*(-½)²-(-½*⅔)-2*(⅔)²+3*⅔=3*(-1/8)+2*(1/4)-(-1/3)-2*(4/9)+2=-3/8+2/4+1/3-8/9+2=-3/8+4/8+
3/9-8/9+2=1/8-5/9+2=9/72-40/72+2=-31/72+2/1=-31/72+144/72=113/72=1i 41/72



to jest wynik 1i 44/72


,mam nadzieję ze dobrze;))))