Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T19:35:00+02:00
-2*(-7)+44:(-11)-78:(39) = 14-4-2 = 8
-40:[-4*(-3)-5*(7-3)] = -40:[12-5*4] = -40:[12-20] = -40:[-8] = 5
[10*(-2)-7*3]*(-4) = [-20-21]*(-4) = (-41)*(-4) = 164
[-15*(-5)+10*(-3)]:9 = [75-30]:9 = 45:9 = 5
2009-10-08T19:36:47+02:00
-2*(-7)+44:(-11)-78:(39)=
=14-4-2=8

-40:[-4*(-3)-5*(7-3)]=
=-40:(12-20)=
=-40:(-8)=5

[10*(-2)-7*3]*(-4)=
=(-20-21)*(-4)=
=(-41)*(-4)=
=164

[-15*(-5)+10*(-3)]:9=
=(75-30):9=
=45:9=5



pamietaj -razy-=+
2009-10-08T19:40:31+02:00
-2*(-7)+44:(-11)-78:(39)=14-4-2=8
-40:[-4*(-3)-5*(7-3)]=-40:[12-20]=-40:(-8)=5
[10*(-2)-7*3]*(-4)=[-20-21]*(-4)=-41*(-4)=164
[-15*(-5)+10*(-3)]:9= [75-30]:9=45:9=5