Podaj hasła zidentyfikowane przez poniższe zadania:

a)Jest to wiązanie chemiczne powstałe w wyniku połączenia się atomów za pomocą wspólnych par elektronowych.
................................................................................
b)Jest to wzór cząsteczki pierwiastka lub związku chemicznego uwzględniający tylko rodzaj i liczbę atomów.
.................................................................................
c)Jest to wzór cząsteczki pierwiastka lub związku chemicznego, który uwzględnia rodzaj, liczbę atomów oraz liczbę wiązań chemicznych.
............................................................................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T15:15:40+01:00
1. wiązanie kowalencyjne
2wzor sumaryczny
3wzor strukruralny
2 2 2
2010-02-07T15:16:06+01:00
A) wiązanie kowalencyjne
b) wzór sumaryczny
c) wzór strukturalny
2 3 2