Napisz krótki tekst o wybranej dyscyplinie sportu. Zastosuj w nim pięć spośród podanych przysłówków:

Szybko, daleko, wysoko, niebezpiecznie, dawno, ostatnio, blisko, bardzo, długo, wytrwale, cierpliwie.

To na jutro!! Z góry dziękuje:)

2

Odpowiedzi

2010-02-07T15:17:56+01:00
Bardzo lubię biegać.Biegam szybko i bardzo,bardzo daleko.Podczas biegania najważniejsze jest żeby wysoko unosić nogi.Blisko mojego domu jest park w którym jest długa trasa do biegania.Bieganie jest moją pasią.




Mam nadzieje że ci się spodoba.:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T15:20:14+01:00
Moją wybraną dyscypliną sport są biegi długodystansowe. Jest to jedna z dziedzin lekkoatletyki. W biegach trzeba być wytrwałym. Trenuje się bardzo długo, właściwie całe życie, aby zapracować na wymarzony wynik. Podczas biegu, zawsze należy trzymać się blisko każdego z zawodników. Ostatnio biegi stały się bardzo popularne wśród młodzieży, dlatego opisałem ten sport.
1 5 1