Odpowiedzi

  • CMR
  • Rozwiązujący
2009-10-08T19:55:35+02:00
Dane:
V = 108 km/h = 108 km/h x 10/36 = 30 m/s
t = 1 min = 60s
Wzor:
a = v/t

Rozw:
A = 30/60 = 0.5 m/s2 (metry na sekundę do kwadratu)
2009-10-08T19:57:47+02:00
A=delta V/t
a=108km/h : 1min
a=30m/s:60s
a=0,5m/s kwadrat
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T20:53:32+02:00
Dane:
V = 108 km/h = 108 km/h x 10/36 = 30 m/s
t = 1 min = 60s
Wzor:
a = v/t

Obl:
A = 30/60 = 0.5 m/s2