Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T15:19:47+01:00
1.Spółdzielczy Bank Rolny ul. Sanocka 7 01-345 Warszawa

Sprawa: przyjęcie do pracy

Uprzejmie proszę o zatrudnienie na stanowisku głównej księgowej od 1 maja 2007r. w pełnym wymiarze czasu pracy.

Ukończyłam Szkolę Główną Handlową i kurs obsługi komputera, zorganizowany przez Polskie
Towarzystwo Ekonomiczne.

Znam biegle trzy języki: angielski, niemiecki i włoski. Umiem obsługiwać teleks, telefaks oraz kserokopiarkę.

Janina Kordaczuk



2.Podanie

Uprzejmie proszę o zatrudnienie na stanowisku starszego bibliotekarza z dniem 1 września 2009 r.

Obecnie zajmuję takie stanowisko w Bibliotece Publicznej nr 3 we Włocławku. W zawodzie bibliotekarza pracuję od 15 lat. Przeszłam wszystkie szczeble kariery zawodowej, poczynając od asystenta bibliotekarza.

Prośbę swoją motywuję zmianą miejsca zamieszkania. W końcu tego miesiąca bowiem przeprowadzam się wraz z całą rodziną na stałe do Warszawy.

Wanda Poleska
2010-02-07T15:22:54+01:00
Zwracam sie z prosba o przyjecie mnie do pracy. W odpowiedzi na ogloszenie rekrutacyjne zglaszam gotowosc do pracy.
Spelniam wszystkie wymagania na te stanowisko pracy. Ciesze sie bardzo dobruym zdrowiem, uprawiam czynnie sport. Dobrze umiem j ang co napewno pomoze mi w pracy. Ukonczylem studia polonistyczne. Jestem rowiniez higieniczny, czesto sie kompie i myje rece.
Z gory dziekuje za pozytywna ocene mojej kandydatury
RECZNY PODPIS
2010-02-07T15:25:53+01:00
Pragnąłbym w czasie wakacji pracować w waszej redakcjina stanowisku gońca. Jestem osobą pełnoletnią, w tym roku zdałem maturę i przygotowuję się do rozpoczęcia studiów na kierunku dziennikarstwo.
Jestem osobą obowiązkową potrafię współpracować z zespołem ludzi, odznaczam się bezkonfliktowym i towarzyskim charakterem. Dodatkową zaletą jest moja doskonała orientacja w mieście, oraz fakt że dobrze jeżdżę na rowerze.
Praca u państwa interesuje mnie nie tylko ze względów finansowych, ale także, jak już wspomniałem, z powodu moich przyszłych studiów.
Proszę o szybką odpowiedź.

Z wyrazami szacunku
Andrzej kowalski