Odpowiedzi

2009-10-08T19:44:46+02:00
Tak.
Poniewaz kazdy nasz gest cos znaczy. Czasami gdy tylko na kogos popatrzymy, dana osoba wie o co nam chodzi, np. ze ma wyjsc.
Mozna takze porozumiewac sie na "migi" tak jak to robia osoby ktore nie moga mowic.


:)) Soryy za bledy:PP ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T21:42:08+02:00
Tak mozna porozumiewac sie bez slow poniewac bardzo czesto gesty mowia nam o wiel wiecej niz slowa. np gdy ktos jest smutny nie musi o tym mowi bo widac to po jego twarzy - po jego zachowaniu, jak i kontrawstem tego jest radosc alr roniez widac to i mozna sie domyslec ze ktos jest radosny bez wypowiedzenia zadnego slowa, innym przykladem teo ze mozna sie porozumiec bez slow sa ludzie nie pelnosprawni