Odpowiedzi

2010-02-07T15:35:22+01:00
Zadanie rozwiązane w załączniku...
Nie wiem czemu taki brzydki wynik wyszedł... Wydaje mi się, że obliczenia są dobrze... Sprawdź z odpowiedziami z książki czy się zgadza, a jak nie będzie to napisz mi, wtedy poszukam błędu...
Mam nadzieję, że pomogłam;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T15:41:37+01:00
Objętość tego graniastosłupa najprawdopodobniej wynosi 48,668cm³