Odpowiedzi

2010-02-07T15:21:55+01:00
Panie Boże który jesteś w niebie chwalimy twoje Imię abyś zesłał nam swoje królestwo i sadził tak samo jak sadzisz w niebie .
Nie pozwól żeby panował głóg i wybacz nam nasze popełnione grzechy tak jak my wybaczamy naszym wrogom.
Nie pozwól aby żadna pokusa nas nie kusiła i zbaw nas od cierpienia i bólu na zawsze.


Mam nadzieję, że pomogłam:)
1 5 1
2010-02-07T15:23:13+01:00
Ty jesteś Święty Pan Bóg jedyny,
Który czynisz cuda,
Ty jesteś wielki,
Ty jesteś najwyższy,
Jesteś Królem wszechmogącym,
Ojcze święty,
Królu nieba i ziemi.

Ty jesteś w Trójcy jedyny
Pan Bóg nad bogami,
Ty jesteś dobro wszelkie dobro, najwyższe dobro
Pan Bóg żywy i prawdziwy.

Ty jesteś miłością, kochaniem;
Ty jesteś mądrością,
Ty jesteś pokorą,
Ty jesteś cierpliwością,
Ty jesteś pięknością,
Ty jesteś łaskawością,
Ty jesteś bezpieczeństwem,
Ty jesteś ukojeniem,
Ty jesteś radością,
Ty jesteś nadzieją naszą i weselem,
Ty jesteś sprawiedliwością,
Ty jesteś łagodnością,
Ty jesteś w pełni wszelkim bogactwem naszym,
Ty jesteś pięknością,
Ty jesteś łaskawością,
Ty jesteś opiekunem,
Ty jesteś stróżem i obrońcą naszym,
Ty jesteś mocą,
Ty jesteś orzeźwieniem.

Ty jesteś nadzieją naszą,
Ty jesteś wiarą naszą,
Ty jesteś miłością naszą,
Ty jesteś całą słodyczą naszą,
Ty jesteś wiecznym życiem naszym:
Wielkim i przedziwnym Panem,
Bogiem wszechmogącym, miłosiernym,
Zbawicielem.

2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T15:23:39+01:00
Drogi Boże dziękuję Ci za wszystko. Za to, że jestem twoja córką, ze mogę chodzić do Kościoła i być bliżej Ciebie. Ty Boże wiesz jak Cie kocham jak potrzebuję w życiu codziennym czy to w szkole czy w domu. Ale przede wszystkim chcę Ci podziękować iż jestem jednym z wielu, którzy są twoimi dziećmi. Dziękuje ci za to, że mogę być przy Tobie i za to, że mnie kochasz. Życie bez Ciebie to nie życie. Dziękuję za wszystko. Ty wiesz jak cię kocham i proszę pomóż mi być bliżej Ciebie.



Mam nadzieję, że pomogłam:)
5 3 5