Potrzebuję na jutro!
a) I ile punktów procentowych więcej liczy grupa zwolenników silniejszego przywódcy w Rosji niż Czechach? Ile razy więcej jest tych zwolenników w Rosji?
b) O ile procent mniej jest zwolenników silnego przywódcy w Słowacji niż w Polsce?

DO SILNEGO PRZYWÓDCY:
Czechy - 7%
Słowacja - 12%
Polska - 44%
Ukraina - 67%
Rosja - 70%

DO RZĄDU:
Czechy: 91%
Słowacja - 86%
Polska - 41%
Ukraina - 31%
Rosja - 21%

3

Odpowiedzi

2010-02-07T16:42:31+01:00
70%-7%=63% więcej Dziesięć razy więcej
44%-12%= o 32% więcej
1 2 1
2010-02-07T19:59:33+01:00
A)70% - 7%= 63 punkty procentowe
10razy więcej zwolenników
b)44%-12%=32%

1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T21:52:17+01:00
A) 70% - 7% = 63%
70/7 = 10 razy więcej w Rosji
b) 44%-12%=32% mniej
1 1 1