Odpowiedzi

2010-02-07T15:30:38+01:00
Droga(Kasiu)
Chciałbym Ci opowiedzieć o moich uczuciach do Ciebie..
Nigdy nie poznałem milszej,piękniejszej,mądrzejszej dziewczyny od Ciebie.
Bardzo Cię lubię ,a nawet bardziej..
Mam nadzieje ,że i ty czujesz to samo.


Nmz ; *
Mam nadzieje,że o to chodziło ; D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T15:34:37+01:00
Nawet nie wiesz jak ciężko mi o tym mówić, ale muszę to w końcu zrobić, bo ktoś będzie szybszy ode mnie a tego bym nie przeżył. Widzisz, codziennie w szkole zamiast myśleć o lekcjach, zamiast skupiać się na nich - patrzę na Ciebie (nawet nie wiesz jak polubiłem chodzenie do szkoły kiedy Cię tam pierwszy raz zobaczyłem ). I kiedy Ty zajmujesz się jedzeniem kanapki, odrabianiem lekcji na przerwie, rozmawianiem z koleżankami, ja modlę się żebyś kiedyś na mnie zwróciła uwagę...Wiem, wiem pewnie teraz stracę nawet możliwość patrzenia na Ciebie, bo mi tego zabronisz, ale nie mogę już tak dłużej żyć. Chciałbym móc trzymać Cię za rękę, odprowadzać do domu, być po prostu bliżej. Szaleję za Tobą...