Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:13:43+01:00
Geschir (do mycia) - Wasser, Waschbecken, Spülbecken, Spülmittel, Geschirrtücher (woda, zlew, zmywak, płyn do naczyń, naczynia)

Besteck (sztućce) - Gabel, Messer, Löffel, Suppenschüssel, Eis-Zangen, (widelec, nóż, łyżeczka, łyżka wazowa, szczypce do lodu, )

Verben zu Kochezept (czasowniki związane z gotowaniem) - schneiden, braten, schälen, kochen, salzen, (kroić, smażyć, obierać, gotować, solić, )
2010-02-07T19:53:43+01:00
Geschir - Seife, Handtuch, Shampoo, Schaumbad, Wasserbad
Besteck - Messer, Gabel, Löffel, Teelöffel, Suppenschüssel,

Reszty nie wiem ;pp
Myślę że choć to pomoże ^^