Odpowiedzi

2010-02-07T16:08:03+01:00
A) 2x+1 > 9
2x>9-1
2x>8/:2
x>4 ___________
___________|__________

b)10+x ≥ 7
x≥7-10
x≥-3
_______________
__|______________

c)5x-1,5 < 3,5
5x<3,5+1,5
5x<5/:5
x<1
_______
_______|_________

d)-6x > 18/:(-6)
x<-3
______
______|_________

e)-2(2x+3) ≥ 6
-4x-6≥6
-4x≥6+6
-4x≥12/:(-4)
x<-3 ( ta < z tą kreska na dole)
_________
________|______

f)0,4(6-6x) > 0,4
2,4-2,4x>0,4
-2,4x>0,4-2,4
-2,4x>-2/:-2,4
x<0,83
_________
________|___________
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T16:11:13+01:00
Zapisz na pulpicie i powiększ będzie lepiej widac.
1 5 1