Uczniowie gimnazjum skracają sobie drogę do przystanku tramwajowego, idąc ścieżką. Na rysunku 14 przedstawiono szkic terenu w skali 1 : 2000. Na planiejedna kratka ma bok o,5cm.
Oblicz, o ile metrów uczniowie mają bliżej do przystanku idąc ścieżką, a nie ulicami

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T15:47:08+01:00
Nie podałeś wszystkich informacji...
No, ale..
1 cm na mapie = 2000 cm w terenie
0,5 cm na mapie = 1000cm =10m w terenie...

O ile dobrze zrozumiałam pisałeś coś o 14 kratkach... Tak więc 14 x 10 m = 140 m... nic więcej chyba nie da rady powiedziec na ten temat bez ważnych informacji... KTÓRYCH TU NIE MA ;(
2010-02-07T17:36:57+01:00
1cm = 2000cm
0,5cm = 1000cm = 10m
14 * 10m = 140m