Odpowiedzi

2009-10-08T19:49:06+02:00
A.18/7 x (-6/25) x 35/36 =-27/70
b. - 6/7 : (- 2 i 2/3) x 1 i 5/9 =1/2
c. 8/15 x (-20/9) x (-81/64) =3/2 to 1 i 1/2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-08T19:57:43+02:00
A.18/7 x (-6/25) x 35/36 =
= 18/7* (-7/30)=
= -18/30=
= -6/10=
=-3/5
b. - 6/7 : (- 2 i 2/3) x 1 i 5/9 =
= -6/7:(8/3)*14/9=
= -6/7*(-7/12)=
= 1/2
c. 8/15 x (-20/9) x (-81/64) =
= -32/3*(- 9/4)=
= 3/2
= 1 i 1/2
1 5 1
2009-10-08T20:01:41+02:00
A)18/7 x (-6/25) x 35/36 =-108/175 × 35/36= -3/5
b)- 6/7 : (- 2 i 2/3) x 1 i 5/9 = 9/28 × 1i 5/9=1/2
c)8/15 x (-20/9) x (-81/64) = -32/27 ×-81/64=3/2
1 4 1