Odpowiedzi

2010-02-07T15:41:35+01:00
Amazing- niezwykly, zdumiewajacy
strange looking
sad-smutny
was opened- byc otwierany\byl otwarty
sailing boats- plynac\ zeglowac lodzia
tower- wierza
building- budowac
called- dzwonic
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T15:52:47+01:00
Uwięziony
okno komórki
rewelacyjny
dziwne spojrzenie
współczesny
na cześć
smutny
zaprojektowany
został otwarty
przypomina
żaglówki
myśl przemawia
komisarz dla prac
wieża
budować
dokładność
założony
zadzwonić
1 5 1