Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-08T19:44:46+02:00
Kup sobie jakąś gazetę ( krakowską, fakt lub inną) wytnij wiadomości a potem wklej do zeszytu ja tak robię i dostaje cel
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T19:46:08+02:00
-Lew Rywin pozostaje w areszcie
-Grzegorz Schetyna podał się do dymisji
-zamieszanie wokół podpisania traktatu
-stopy procentowe w Europie bez zmian
2009-10-08T19:50:38+02:00
Nikt nie chce kupić KDT .
Ponad 3 km asfaltowej nawierzchni ułożono miedzy Wólka Biska a Biedaczowem Starym
Marszałek senatu w szpitalu
prezes ZUS zatrzymany pod zarzutem korupcji