Odpowiedzi

2010-02-07T15:46:58+01:00
- dom dla tysięcy zwierząt
- źródło tlenu
-dostarczają drzewa
- Są miejscem gospodarki łowieckiej
- Tłumienie hałasu
-ściana lasów hamuje siłę wiatrów
pozdrawiam :)
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:01:21+01:00
Hmmmmmmmmm jeśli chodzi o role lasów w przyrodzie to to jest bardzo proste
jeśli oglądasz czasem reklamy to 1 drzewo zapewnia tlen calej rodzinie na rok a jeśli weźmiesz hektar takich drzew to sobie pomyśl jak to będzie działało a drugą rolą jest schronienie w lesie wielu gatunków zwierząt ,a po za tym to ściany lasów chronią przed wiatrem oraz bez lasu gospodarka łowiecka by upadła



pozdro i zadawaj więcej takich łatwych pytań
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T17:05:59+01:00
-W lasach są drzewa które dostarczają nam tlenu potrzebnego do życia.
-las stanowi dom dla zwierząt.
-zagłusza hałas
- drzewa stanowią dla nas opał
-z drzew wytwarzany jest papier
2 5 2