Odpowiedzi

2010-02-07T15:58:20+01:00
Sport:
-losowanie w Pałacu Kultury i Nauki grup eliminacyjnych Euro 2012
-4 miejsce polskiej reprezentacji w piłce ręcznej na Mistrzostwach Europy w Austrii

Polityka:
-przesłuchanie premiera Donalda Tuska przed komisją hazardową
- przesłuchanie Zbigniewa Chlebowskiego przed komisją hazardową
-65.roczniaca oswobodzenia więźniów z obozu Auschwitz-Birkenau
-decyzja Donalda Tuska o nie kandydowaniu na prezydenta
-do drugiej tury wyborów prezydenckich na Ukrainie przeszli: Wiktor Janukowycz (35,32 proc) i Julia Tymoszenko (25,05 proc)
-ekshumacja zwłok Krzysztofa Olewnika
-telefon premiera Rosji Władmira Putina do premiera Donalda Tuska z zaproszeniem na obchody rocznicowe w Katyniu
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T17:18:18+01:00
03.02
- Wszyscy odbiorcy na Dolnym Śląsku mają prąd
- Premier Rosji zaprosił Donalda Tuska na kwietniową rocznicę w Katyniu
04.02
- Policja odzyskała auta warte 1,4mln zł
- Na początku lat 90. Rosjanie wrzucali broń chemiczną do Bałtyku
05.02
- Prezes Toyoty przeprasza za wadliwe pedały gazu

Później dorzucę resztę ;) Albo na gg