Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T15:46:59+01:00
Dziecko bawiące się kalkulatorem, wystukało pewną liczbę. Następnie trzy razy nacisnęło przycisk pierwiastkowania (czyli znak pierwiastka na kalkulatorze) i otrzymało liczbę 3. Podaj liczbę, którą dziecko wystukało.

3*3=9
9*9=81
81*81=6561
odp. Dziecko bawiące się kalkulatorem wystukało liczbę 6561.
2010-02-07T15:47:21+01:00
2010-02-07T15:48:02+01:00
3
3x3=9
9x9=81
81x81=6561

odp. Dziecko wystukało liczbę 6561.