Dopasuj odpowiednie kolory z ramki do opisu bransoletek

Wsparcie walczących z rakiem......................................
Walka z ubóstwem---...................................................
Papieskie dzieło misyjne---.............................................
pomoc regionom pozbawionym wody---.................................


Z ramki:
Niebieski,Żółty,Biało-czerwony,Biały.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T15:50:25+01:00
A)biało-czerwony
b)żółty
c)biały
d)niebieski
9 3 9
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T15:55:05+01:00
Wsparcie walczących z rakiem - biało-czerwony.

Walka z ubóstwem - żółty.

Papieskie dzieło misyjne - biały.

pomoc regionom pozbawionym wody - niebieski.
9 4 9