Potrzebuje tłumaczenia :
Mit Deutschland assoziiere ich gute Autos und Lederhose. Über Deutschland sagte der Regel zu sein Sparsamkeit, hektik, Offenheit für andere Kulture und Intelligenz.Die deutschen legen großen wert auf den Umweltschutz. In deutschland gehen die Fußgänger nur bei Grün über die Straße

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T15:51:53+01:00
Tu masz fajne słowniki:
http://www.translatica.pl/
http://translate.google.com/#de|pl|
http://www.mtranslator.pl/
2010-02-07T18:45:30+01:00
Niemcy i skojarzyć z dobrych samochodów i lederhosen. O Niemczech powszechnie mówi się, że gospodarka, Hektik, otwartość na inne kultury i wprowadzane Intelligenz.Die niemiecki dużą wagę do ochrony środowiska. W Niemczech tylko dla pieszych, aby przejść zielona po drugiej stronie ulicy