Odpowiedzi

2010-02-07T15:56:05+01:00
M. sześćset, kilka, dwoje,
D. sześćset, kilku, dwóch,
C. sześćset, kilkum, dwóm
B. sześćset, kilka, dwoje
N. sześćset, kilku, dwóch
Msc. sześćset, kilka, dwoje
3 2 3
2010-02-07T15:56:49+01:00
Szejset:
M. kto? co? sześćset
D. kogo? czego? sześćset
C. komu? czemu? sześćset
B. kogo? co? sześćset
N. (z) kim? (z) czym? śześćset
Msc. (o) kim? (o) czym? sześćset
W. o! -
kilka:
M. kto? co? kilka
D. kogo? czego? kilku
C. komu? czemu? kilkum
B. kogo? co? kilka
N. (z) kim? (z) czym? kilkoma
Msc. (o) kim? (o) czym? kilku
W. o! -
M. kto? co?
D. kogo? czego?
C. komu? czemu?
B. kogo? co?
N. (z) kim? (z) czym?
Msc. (o) kim? (o) czym?
W. o! -
dwoje
M. kto? co? dwóch
D. kogo? czego? dwojga
C. komu? czemu? dwóm
B. kogo? co? dwoje
N. (z) kim? (z) czym? dwoma
Msc. (o) kim? (o) czym? dwóch
W. o! -

Mam nadzieje że pomogłam ;- **
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T15:57:29+01:00
1) Mianowik Sześćset
Dopełniacz Sześciuset
Celownik Sześciuset
Biernik Sześćset
Narzędnik Sześćsetką
Miejscownik Sześćsetce
Wołacz Sześćsetko

2) Mianowik kilka
Dopełniacz kilku
Celownik kilkorgo
Biernik kilka
Narzędnik kilkorgiem
Miejscownik kilkorgu
Wołacz kilka

3)Mianowik dwoje
Dopełniacz dwojga
Celownik dwojgu
Biernik dwoje
Narzędnik dwojgiem
Miejscownik dwojgu
Wołacz dwoje
2 5 2